Foto #IkrijvoorNL.JPG

TeamAlert gaat onderzoek doen naar JOMO

TeamAlert is tweede geworden bij de wedstrijd #IkrijvoorNL van Interpolis. Vandaag werd het totaal gespaarde bedrag van €120.000 uitgekeerd aan de initiatieven. Deze zetten de bedragen in voor het geven van voorlichting, het ontwikkelen van een training of het geven van verkeerseducatie. 

#IkrijvoorNL

Interpolis ondersteunt initiatieven die verkeersveiligheid vergroten met #IkrijvoorNL. Daarom konden gebruikers van de Interpolis AutoModus app van mei tot en met december sparen voor zelf aangedragen initiatieven die de verkeersveiligheid bevorderen. Er werd door Interpolis per 100 kilometer 1 euro gedoneerd. Bij elkaar is hier een bedrag van 112.000 euro uitgekomen welke verdeeld is onder de beste initiatieven. QMusic DJ Mattie Valk en directievoorzitter van Interpolis Chantal Vergouw overhandigden vandaag het geld aan de initiatieven van Stichting Yannick, TButterfly, TeamAlert en ETSV.

Onderzoek TeamAlert

De angst om iets te missen speelt een steeds grotere rol onder jongeren. Dit is het bekende FOMO, the Fear Of Missing Out. Langzaam ontstaat nu een omgekeerde trend, JOMO; the Joy Of Missing Out. Bij JOMO gaat het om het bewust afsluiten van social media om te genieten van het feit dat er geen afleiding is. TeamAlert zet het opgehaalde bedrag in om onderzoek te doen naar het aantal jongeren dat gevoelig is voor JOMO en of de resultaten van de focusgroepen ook onder een grotere groep blijven staan. Wij willen achterhalen hoe jongeren bewust gemaakt kunnen worden van de voordelen van JOMO en dit stimuleren.

Meer lezen over ons initiatief? Lees dit dan hier: https://www.ikrijvoornl.nl of bekijk de video: https://www.youtube.com/watch?v=UJfgWLNaKYM&feature=youtu.be

Delen gaat nooit vervelen