TeamAlert - Algemeen - Project - Eigen licentie (18)

Jaarverslag 2018

Afgelopen jaar werkte TeamAlert weer hard om jongeren in Nederland gelukkiger, veiliger en gezonder door het leven te laten gaan. En dat is gelukt! TeamAlert bereikte jongeren tijdens interventies door heel het land. Dit jaar voerden we er 1.027 uit. De projecten zijn ook onafhankelijk onderzocht en zeer goed beoordeeld. ‘We zijn trots: de impact van de projecten is in 2018 nog nooit zo hoog geweest. Zo hebben we dit jaar nog meer impact gehad op de levens van jongeren,’ aldus directeur-bestuurders Maartje Burghgraef en Henk Schravemade.

Daarnaast groeide TeamAlert sterk online. We ontwikkelden games en benaderden jongeren door middel van interactieve communicatie. In 2018 bereikte TeamAlert maar liefst 24 miljoen keer een jongere. Drie miljoen keer meer dan in 2017. Ook op social media is TeamAlert niet te missen. Ons Instagramaccount heeft 1.500+ volgers en onze vloggers werden per vlog vaak meer dan 10.000 keer bekeken.

Als klap op de vuurpijl haalden we afgelopen jaar 16 keer de landelijke media. Een inspiratiebron voor de media waren onze onderzoeken naar jongeren en hun risicogedrag en de vele enquêtes die we uitzetten onder ons jongerenpanel. Dat ook flink is gegroeid naar 1.500 leden! Zij informeren ons over alle ins en outs die nu relevant zijn.

Maar zien is geloven, dus bekijk onze jaarverslagvideo.

Meer weten? Bekijk de jaarrekening van 2018.

Jaarverslagvideo 2018

Maartje Burghgraef Directeur-bestuurder